Sveobuhvatna rešenja pozivnog centra

Naše sveobuhvatne usluge pozivnog centra uključuju obradu naloga, tehničku podršku, rešavanje problema i rukovanje žalbama kako bi se osigurala nesmetana korisnička usluga.

Свеобухватна решења за позивни центар компаније InTouch

Naše Usluge

U Intouch-u smo ponosni što pružamo kompletan paket usluga prilagođenih vašim potrebama za korisničkom podrškom. Od obrade naloga i pružanja tehničke pomoći, do rešavanja žalbi i pružanja dragocenih informacija, posvećeni smo poboljšanju korisničkog iskustva i optimizaciji kvaliteta usluge analizom podataka i efikasnom komunikacijom.

01

Primanje I obrade porudžbina:

Efikasno upravljanje porudžbinama kupaca proizvoda I usluga, uz obavljanje procesa plaćanja I pažljivu proveru detalja porudžbine.

02

Tehnička podrška:

Pružanje specijalizovanih preporuka i kvalifikovano rešavanje tehničkih problema povezanih sa našim proizvodima i uslugama.

03

Rešavanje žalbi:

Upravljanje žalbama kupaca, sprovođenje analize uzroka i pronalaženje rešenja.

04

Informativna pomoć:

Pružanje informacija kupcima u vezi sa proizvodima, uslugama, kompanijom i drugim korisnim informacijama.

05

Analiza podataka i praćenje performansi:

Sprovođenje analize podataka i praćenje performansi radi poboljšanja kvaliteta usluge.

06

Čet podrška:

Opsluživanje kupaca putem prepiske, pružanje odgovora na njihove zahteve I pomoć u rešavanju problema.

Naše prednosti

Prednost Intouch-a: Jačanje podrške za održivi razvoj.

Samo Iskusni
Stručnjaci

Naš tim iskusnih profesionalaca
pruža izuzetnu uslugu.

24/7
Korisnička Podrška

Dvadesetčetvoročasovna
korisnička podrška.

Individualni Pristupi
i Rešenja

Personalizovana podrška za
zadovoljavanje vaših jedinstvenih poslovnih potreba.

Više o nama

InTouch firma je vodeći pozivni centar posvećen pružanju izuzetne i inovativne korisničke podrške i usluga obrade poziva. Naše iskustvo zasnovano je na pružanju efiikasne i emocionalno kompetentne korisničke usluge, obogaćivanju i ojačavanju vaših odnosa sa kupcima.

  • Sveobuhvatna rešenja za pozivni centar koja pokrivaju obradu naloga, tehničku podršku, rešavanje problema i efikasno rešavanje žalbi.
  • Izabrana i prilagođena rešenja dizajnirana prema individualnim zahtevima svakog kupca.
  • Višekanalna podrška, stalna obuka osoblja, napredna analitika i iskusni timovi spremni da poboljšaju efikasnost korisničke usluge.
O InTouch

Započnimo konverzaciju

Saznajte kako iskustvo našeg pozivnog centra može poboljšati vaše poslovanje. Kontaktirajte nas danas da biste započeli razgovor o svojim jedinstvenim zahtevima. Naš tim je spreman za uspostavljanje saradnje sa vama.

Telefon:
Adresa:
Ljutice Bogdana 34, Belgrade 11 000, Republic of Serbia