Primanje I obrade porudžbina:
Efikasno upravljanje porudžbinama kupaca proizvoda I usluga, uz obavljanje procesa plaćanja I pažljivu proveru detalja porudžbine.
Naše sveobuhvatne usluge pozivnog centra uključuju obradu naloga, tehničku podršku, rešavanje problema i rukovanje žalbama kako bi se osigurala nesmetana korisnička usluga.
U Intouch-u smo ponosni što pružamo kompletan paket usluga prilagođenih vašim potrebama za korisničkom podrškom. Od obrade naloga i pružanja tehničke pomoći, do rešavanja žalbi i pružanja dragocenih informacija, posvećeni smo poboljšanju korisničkog iskustva i optimizaciji kvaliteta usluge analizom podataka i efikasnom komunikacijom.
Efikasno upravljanje porudžbinama kupaca proizvoda I usluga, uz obavljanje procesa plaćanja I pažljivu proveru detalja porudžbine.
Pružanje specijalizovanih preporuka i kvalifikovano rešavanje tehničkih problema povezanih sa našim proizvodima i uslugama.
Upravljanje žalbama kupaca, sprovođenje analize uzroka i pronalaženje rešenja.
Pružanje informacija kupcima u vezi sa proizvodima, uslugama, kompanijom i drugim korisnim informacijama.
Sprovođenje analize podataka i praćenje performansi radi poboljšanja kvaliteta usluge.
Opsluživanje kupaca putem prepiske, pružanje odgovora na njihove zahteve I pomoć u rešavanju problema.
Prednost Intouch-a: Jačanje podrške za održivi razvoj.
Naš tim iskusnih profesionalaca
pruža izuzetnu uslugu.
Dvadesetčetvoročasovna
korisnička podrška.
Personalizovana podrška za
zadovoljavanje vaših jedinstvenih poslovnih potreba.
InTouch firma je vodeći pozivni centar posvećen pružanju izuzetne i inovativne korisničke podrške i usluga obrade poziva. Naše iskustvo zasnovano je na pružanju efiikasne i emocionalno kompetentne korisničke usluge, obogaćivanju i ojačavanju vaših odnosa sa kupcima.
Saznajte kako iskustvo našeg pozivnog centra može poboljšati vaše poslovanje. Kontaktirajte nas danas da biste započeli razgovor o svojim jedinstvenim zahtevima. Naš tim je spreman za uspostavljanje saradnje sa vama.